Rumput Tiruan / Artificial Turf / Synthetic Grass

Sunday, October 12, 2014

Taman cantik yang sentiasa hijau memang menjadi idaman semua orang.. Tak kira di rumah, tempat kerja, kilang, padang, taman awam atau di mana-mana saja.. Cuma kekangan masa membuatkan kita tak dapat merealisasikan impian kita..

Kini, ia bukan masalah lagi.. Kami di SPJ ada penyelesaiannya.. Pilihan rumput tiruan atau artificial grass dapat membantu anda mendapat taman impian.. ia tahan lebih lama, tidak memerlukan penyelenggaraan dan penyelesaian yang bergaya untuk taman, balkoni atau roof top anda..

Menggunakan rumput tiruan juga adalah pilihan yang bijak kerana ia memerlukan penyelenggaraan yang minimum, menjadikan ia tidak perlu untuk memotong, memangkas atau subur. Ia juga mesra alam kerana tidak ada keperluan untuk racun perosak berbahaya dan ia tidak memerlukan apa-apa air, yang membantu menjimatkan air juga.





Artificial grass

Antara kelebihan menggunakan rumput tiruan adalah:
  • Tahan lama dan warna tidak pudar dengan mudah..
  • Tahan hujan dan panas
  • FREE maintenance.
  • Alternatif yang sesuai di kawasan yang mempunyai cahaya matahari yang sedikit atau tiada langsung.
  • Sentiasa hijau dan tiada masalah lumpur
  • Lembut dan selamat untuk kanak-kanak dan haiwan peliharaan.
  • Jaminan 8 tahun ketahanan warna5

Ingin tahu lebih lanjut tentang Rumput tiruan atau Artificial grass? Hubungi kami di sini untuk kehijauan yang kekal di taman anda.


87 comments:

  1. Berapa harga per sqf ye rumput ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please email senarai harga kepada saya. iffliea@gmail.com...TQ

      Delete
    2. tolong emailkan kepada saya azmeel1978@gmail.com

      Delete
    3. Emailkan saya senarai harga rumput tiruan
      normi.hairi@gmail.com

      terima kasih

      Delete
    4. Boleh tak saya nk daptkn harga dan info info yg jelas suhaimi_jdu@yahoo.com

      Delete
  2. kedai kt mana? email kan harga?

    cintakasih2@gmail.com.my

    ReplyDelete
  3. emel sy juga harganya tengku_azie89@yahoo.com
    tq..

    ReplyDelete
  4. emeilkan saya harga maznifaisha25@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Tolong emailkan saya harga bagi rumput tiruan ni ya. Tq . azuehalim@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Tolong emailkan saya harga bagi rumput tiruan ni ya. Tq abdshakir@gmail.com

    ReplyDelete
  7. As Salam. Tolong emailkan harga rumput tiruan utk saiz 11' (Panjang) x 3.6' (Lebar), zalilahg@gmail.com - 0126576353. Tkasih.

    ReplyDelete
  8. Saya juga berminat dengan rumput tiruan. Emailkan kepada saya butiran harga dan jenis-jenisnya ke masterarm82@gmail.com. Tq.

    ReplyDelete
  9. Boleh email kepada saya harga rumput tiruan, rumput karpet dan rumput mutiara. ariffinkamal86@gmail.com

    ReplyDelete
  10. tolong emailkan harga bagi 22x14 bagi rumput tiruan lurhas09@gmail.com

    ReplyDelete
  11. mohon utk email detail mengenai harga rumput tiruan ini kepada faliqomar@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Blh bagi no hp/ofis utk mengetahui keterangan lebih lanjut..Blh emel harga rumput sintetik? Terima kasih...zihankisson@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Plss emel kedai kt mane n brape hrga..
    Pelangi_malam82@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Tuan,minta emailkan saya harga bagi rumput tiruan ni ya. Tq geject@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Please email me the price
    edanabdsamad@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Salam.rumput ni dijual dalam ukuran2 tertentu ke? Atau kite boleh order ikut saiz yg kite nak..?..pastu bagaimana kalau laman yg kene bnyak cahaya? Boleh email saya quot.. soskai04@gmail.com tq.

    ReplyDelete
  17. Email sy maklumat pasal rmput ni boleh?? duan.lang86@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Email sy harga rumput tiruan boleh, azrul_mizam@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. Salam, tolong emailkan saya harga rumput ini dan kos pemasangannya sekali
    asag1984@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Salam, boleh emailkan saya harga rumput tiruan?
    norulhakimazakaria@yahoo.com

    Tq

    ReplyDelete
  21. Salam, for 3x2 sqm how much price yek... tolong email the quotation for me .

    Tq

    ReplyDelete
  22. Salam, boleh emailkan saya harga rumput tiruan?
    wshahrilazizul@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  23. email harga dan detail ke harisfanawi@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Salam, boleh emailkan saya harga rumput tiruan?
    shahman.din@gmail.com

    Tq

    ReplyDelete
  25. Salam. Boleh email kan sy harga rumput tiruan termasuk jenis yang dijual di sana. Lokasi kedai juga. auzani11@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. Assalam.
    Minta emailkan saya senarai harga rumput tiruan
    geject@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
  27. Boleh email ka senarai harga rumput tiruan ? Addonshop14@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Salam, tolong emailkan saya harga rumput ini dan kos pemasangannya sekali. bobhartanah @ yahoo.com

    ReplyDelete
  29. boleh bagi saya sebutharga dan method statement untuk pemasangan rumput tersebut bagi padang yang berukuran 40mx40m. ini emel saya amsterdammu@yahoo.com..boleh x bagi saya dengan segera.

    ReplyDelete
  30. Tlg emailkan harga rumput tiruan kpd sy

    azwanalias82@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Tlong email kn harga kpd sy juga sheila..
    Mesinajaib@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. would love to know the quote.
    email : homestayorchard@gmail.com

    thank you!

    ReplyDelete
  33. Salam, boleh emailkan saya harga rumput tiruan? roslizacherahim@yahoo.com tq!

    ReplyDelete
  34. Salam..boleh tolong emel kan harga rumput tiruan yg anda bekalkan? zihant@mohg.com

    ReplyDelete
  35. salam, boleh tak emailkan pada saya harga utk rumput tiruan ni luas balcony
    4'10 x 9' ft. nurul088@gmail.com tq

    ReplyDelete
  36. Tolong emailkan juga harganya ariyadi321@gmail.com
    Salam kenal

    ReplyDelete
  37. salam, emelkan pd saya juga harganya- amat_jb2004@yahoo.com

    ReplyDelete
  38. salam. tolong emailkan saya senarai & harga rumput tiruan maznibmohamed@gmail.com Bagaimana dgn pamasangan, termasuk sekali?

    ReplyDelete
  39. Boleh tolong emailkan saya senarai harga rumput tiruan.

    fizza.my@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum.brp hrg rumput ni?boleh email sy di hazrulfaez@gmail.com

    ReplyDelete
  41. assalam. boleh emailkan harga? risamdan@gmail.com

    ReplyDelete
  42. assalam.
    boleh emelkn hrga rumput tiruan ..
    ctninie@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Assalam mohon email harga supply shj ke faizry@ymail.com

    ReplyDelete
  44. Bleh email harga rumput ni x.. annisa3787@gmail.com

    ReplyDelete
  45. email details boss
    zaidibakri@gmail.com

    ReplyDelete
  46. assalam.. boleh emailkan kpd sy harga rumput tiruan, rumput karpet @ rumput mutiara? email kpd mohdfairul.abdulwahab@gmail.com

    tq.

    ReplyDelete
  47. please email me the price erythrina_fusca@yahoo.com

    ReplyDelete
  48. Email harga ke cla_life@yahoo.com

    ReplyDelete
  49. Boleh bagi anggaran rumput tiruan untuk keluasan maksima 3000 kps? Thanks.

    ReplyDelete
  50. emelkan sebutharga pd sy di azhardaing@yahoo.com.. terima kasih

    ReplyDelete
  51. boleh emailkan saya sebut harga rumput tiruan? meyda_goldx@yahoo.com Thanks

    ReplyDelete
  52. Harap dapat emailkan pada saya price list termasuk kos pemasangan artificial grass.
    muhandis80@yahoo.com

    ReplyDelete
  53. Tlg email harga rumput2 tu. paizalahmad@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  54. Mohon email harga rumpun tiruan ke adeera78@yahoo.com
    tq

    ReplyDelete
  55. As salam, mohon emailkan saya harga dan kos pemasangan artificial grass ke
    sharom76@gmail.com

    Tq.

    ReplyDelete
  56. Emel kepada saya jugak. kozizuriati@gmail.com

    ReplyDelete
  57. mohon email harga artificial grass termasuk kos pemasangan. TK

    ReplyDelete
  58. Mohon email senarai harga untuk rumput tiruan dan asli termasuk kos pemasangan. hafiznorazmi@gmail.com terima kasih.

    ReplyDelete
  59. Tlg email senarai harga termasuk kos pemasangan kos pemasangan utk rumput tiruan dan asli . wanismaqamer@gmail.com
    Thanks.

    ReplyDelete
  60. mohon berikan saya detail hrga rumput tiruaan..zizaconcept89@gmail.com

    ReplyDelete
  61. As Salam...mohon emailkan senarai harga dan jenis rumput serta kos pemasangan bagi rumput tiruan untuk area laman parking kereta serta flat roof parking kereta.
    mzm.arin82@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Mohon emailkan kos bagi rumput tiruan termasuk kos pasang utk kawasan seluas 12ft x 12ft dan juga 20ft x 8ft. Kediaman jenis semi d. Email ke maslinda@topglove.com.my

    ReplyDelete
  63. Salam..email saya harga per sqft..tq
    rezal@hugeworldsb.com

    ReplyDelete
  64. Tlg email quotation to azraijamaludin@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Shanorita@ypm.org.my mohon email harga

    ReplyDelete
  66. Harga utk 7 x 7 feet.
    Haie.lee@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Harga utk 7 x 7 feet.
    Haie.lee@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. Salam, mohon email harga bagi 14 x 4 ft
    mohaidrosli@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Email harga ke xanseviera85@gmail.com. Tks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sile emelkn harga rumput tiruan ke deavushka@yahoo.com

      Delete
    2. Sile emelkn harga rumput tiruan ke deavushka@yahoo.com

      Delete
    3. Sile emelkn harga rumput tiruan ke deavushka@yahoo.com

      Delete
  70. Tolong email harga pd saya ahya_wati@yahoo.com

    ReplyDelete
  71. Tolong email harga pd saya,dan adakah pihak tuan myediakan pemasangan sekali? rislah.amon@gmail.com

    ReplyDelete
  72. Tolong email harga pd saya,dan adakah pihak tuan myediakan pemasangan sekali? rislah.amon@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Tolong email harga pd saya,dan adakah pihak tuan myediakan pemasangan sekali? julizam_itm@yahoo.com

    ReplyDelete
  74. Tolong email harga pd saya,dan adakah pihak tuan myediakan pemasangan sekali? julizam_itm@yahoo.com

    ReplyDelete
  75. Tolong email harga pd saya,dan adakah pihak tuan myediakan pemasangan sekali? hamidalhadi@gmil.com

    ReplyDelete
  76. I am searching for the exact information you have written, read your blog enjoyed it. Thanks for sharing and for best artificial grass products click here

    ReplyDelete

 
Landscape Construction © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions